هر حرفِ ارزش داری ، ارزشِ خودشُ داره باید خالکوبیش کرد

۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

من آمادم بیا بجنگیم


از وقتی پامو کردم تو این دنیای لعنتی ، دنیا همش بهم جف پا انداخته تا منُ بنزنه زمین که (هر هر هر) بهم بخنده ، کی هی بگه : { ببین چقد تو ضعیفی ، ببین تو هیچی نداری ، ببین تو یه موجوده بدبختی ، میخوام به فلاکت بکشونمت ، میخوام بدترین روزا رُ با هم تجربه کنیم ، رُک بهت بگم میخوام این دنیا رُ برات جهنم کنم } .
ولی من تا الان مقاومت کردم ، انقد تمرین کردم که هر وقت بهم جف پا زد... تعادلمُ حفظ کنم که نخورم زمین. ولی ایندفعه فرق میکنه ، دیگه قاطی کردم زدم به سیم آخر ، آره همون سیمی که که زیرترین صدارُ میده فقط مواقعی که میخوای داد بزنی به صدا در میاد خیلی خشنه . ایندفعه میخوام من به دنیا زیرپا بندازم ، جوری که با مُخ بره تو آسفالت دیگه بلند نشه .
آره ایندفعه میخوام بلند شم ، میخوام جلوی همه وایسم ، جلوی کَسایی که زندگی رُ واسم جهنم کردن ، میخوام حقمُ بگیرم ، میخوام دهن این دنیارُ واسه همیشه ببندم. دیگه نمیخوام به دروغ بگم معذرت میخوام ، میخوام خودم باشم ، کسی که وجودش پاکه ... یک انسانه .
زندگی دیگه بهت نای زندگی کردن نمیدم ، تا الان رنجم دادی ، رنجت میدم... جلوت وای میسسم.

                                          Is My Turn 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما برای بالا بردن کیفیت محصولاتمان